Extrait D'Atelier Founder Chiara Ronzani interview for Shy Mimosa Perfumery's Blog!
Please tell us, who is the person(s) behind the brand?
Behind the brand there is a dreamer, philosopher and an utopian woman, whose dream is to share a message and somehow influence to a better world full of beauty, sustainability and doing things with purpose.
My background is in fashion, I worked many years for big groups, which I am grateful to because I’ve met extraordinary people and visionary entrepreneurs. That experience had ‘’sculptured’’ me a lot and made me the person I am today.
I believe life is a journey to test you and to try to express your inner you. And this is what I have done all my life. Trying to experiment and do things because they are part of me and the vision I have in a dreamy world.
EXTRAIT D’ATELIER is very me, simple, straight forward, minimal outside though very bright and colourful inside.
_________________________________
Intervista con Shymimosa Bristol
Raccontanci chi sono le persone dietro al marchio? Dietro a EXTRAIT D'ATELIER c'è un sognatore, un filosofo e un utopista, il cui sogno è quello di condividere un messaggio e in qualche modo influenzare per un mondo migliore pieno di bellezza, sostenibilità e del fare le cose con uno scopo. Il mio background è nella moda, ho lavorato molti anni per grandi gruppi, di cui sono grata perché ho incontrato persone straordinarie e imprenditori visionari. Quell'esperienza mi ha "scolpito" molto e mi ha reso la persona che sono oggi. Credo che la vita sia un viaggio per metterti alla prova e cercare di esprimere il tuo io interiore. E questo è quello che ho fatto per tutta la vita. Cercare di sperimentare e fare cose perché fanno parte di me e della visione che ho in un mondo da sogno. EXTRAIT D’ATELIER sono molto io, semplice, diretto, minimal fuori ma molto luminoso e colorato dentro.
Comments